Casual Impact prakticky. Chcete vědět, kolik vám kampaně reálně vydělávají?

Čtvrtek 14:00 - 17:00 v NEWTON College

Pavel Jašek

Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pracoval jako vedoucí zákaznického výzkumu v Tipsportu, dlouhou dobu působil jako webový analytik v Dobrém webu a dokončuje doktorské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení. Workshop s Pavlem povede i Marek Kobulský, statistický borec, který pracuje jako Analytics & Optimization Architect v E-commerce Holdingu."

Proč jít na workshop?

  • Už je to rok, co Sandra Camacho na Marketing Festivalu povídala o CasualImpact. Že jste si to ještě nezkusili? Společně budeme analyzovat příklady změn v SEO a UX, abychom zjistili, jaké měly dopad.
  • Dozvíte se, kolik vám kampaně skutečně vydělávají. Výše tržeb z e-mailového newsletteru, kterou vidíte v Google Analytics, totiž není přesná.
  • Díky využití kontrolní skupiny obstojíte před šéfem i v situaci, když vám navrhne: „Co kdybychom celý ten marketing zrušili?“

Co se naučíte?

Osvojíte si princip využívání kontrolních skupin při marketingových experimentech. Naučíte se vyhodnocovat přesný zisk vašich e-mailových newsletterů a složitějších kampaní. Dovzíte se, co znamená inkrementalita v marketingu. Naučíte se pracovat s CasualImpact pro vyhodnocení inkrementálních přínosů změn na webu. A také to, jak pomocí experimentů validovat atribuční modely.

Potřebné znalosti

Workshop oceníte, pokud máte na starost rozesílání e-mailů či obdobné kampaně na stávající klienty, u kterých je hlavní cíl vydělat peníze – ať již jde o objednávky na e-shopu, poptávky či prodej služeb. V Google Analytics si umíte najít data o výkonu kampaní. Na workshopu budete potřebovat notebook (Win, Mac i Linux) s nainstalovanými programy R a Rstudio. Před workshopem vám přijdou instrukce, jak se rychle naučit R – už teď ale můžete projít tento článek.

Zbývá -1 míst