Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pracoval jako vedoucí zákaznického výzkumu v Tipsportu, dlouhou dobu působil jako webový analytik v Dobrém webu a dokončuje doktorské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení. Workshop s Pavlem povede i Marek Kobulský, statistický borec, který pracuje jako Analytics & Optimization Architect v E-commerce Holdingu."
Osvojíte si princip využívání kontrolních skupin při marketingových experimentech. Naučíte se vyhodnocovat přesný zisk vašich e-mailových newsletterů a složitějších kampaní. Dovzíte se, co znamená inkrementalita v marketingu. Naučíte se pracovat s CasualImpact pro vyhodnocení inkrementálních přínosů změn na webu. A také to, jak pomocí experimentů validovat atribuční modely.
Workshop oceníte, pokud máte na starost rozesílání e-mailů či obdobné kampaně na stávající klienty, u kterých je hlavní cíl vydělat peníze – ať již jde o objednávky na e-shopu, poptávky či prodej služeb. V Google Analytics si umíte najít data o výkonu kampaní. Na workshopu budete potřebovat notebook (Win, Mac i Linux) s nainstalovanými programy R a Rstudio. Před workshopem vám přijdou instrukce, jak se rychle naučit R – už teď ale můžete projít tento článek.