Za výběr řečníků dáme ruku do ohně. Objíždíme konference po celém světě a hledáme nejen zajímavé spíkry, ale také témata, o kterých nikde jinde neuslyšíte.
Teorie je důležitá, ale praxe je praxe. Případové studie z ČR i ze zahraničí budou i letos důležitou součástí programu. A opět ve světové premiéře.
Na obecné povídání nás moc neužije. Konkrétní a okamžitě použitelná, přesně taková budou intenzivní školení.
Jsou věci, které slovy vyjádřit nelze. Musíte je prostě zažít! I letos chystáme pořádnou kulišárnu. A jestli dovolíte, detaily si ještě nějaký ten pátek necháme pro sebe.
Jeho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketéru podle Forbesu, blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. Seznamte se, Larry Kim! PPCčkař par excellence a CEO společnosti WordStream má díky svému softwaru na správu AdWords kampaní exkluzivní přístup k obrovskému množství dat. A dobrá zpráva je, že se o nich nebojí mluvit! Těšte se, Larryho vystoupení bude maximálně přínosné.
Kdo jiný by mohl tvrdit, že stál u zrodu produktů Apple, Adobe Systems nebo Hewlett-Packard? Za posledních 25 let získal jako grafik a textař stovky cen, teď učí firmy propojovat strategii a design služeb. Je autorem světoznámé bible The Brand Gap, kterou se zatajeným dechem přečetlo na 10 milionů čtenářů. Jeho další počin Zag má místo na poličce TOP 100 obchodních knih všech dob. V Brně se Marty představí se zbrusu novým vystoupením, ve kterém odhalí principy z chystané novinky The Brand Flip.
Je nám naprosto jasné, že srdce všech webových analytiků teď poskočila! Daniel totiž v tomto oboru patří mezi nejvzdělanější osoby na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si pro festival chystá velmi odbornou přednášku pro skutečné fajnšmekry. A jestli o něm slyšíte poprvé, nastudujte si stránky online-behavior.com.
Živelná Španělka patří k nejvýraznějším SEO konzultantům v Evropě. Aleyda se specializuje na mezinárodní SEO, kromě aktivit na starém kontinentu se věnuje i Latinské Americe nebo USA. Pravidelně přispívá na blog MOZu a na konferencích ohromuje svými znalostmi a množstvím nasbíraných dat. A my věříme, že si podmaní i vás!
Říká si Chief Psychology Officer a tvrdí, že A/B testování je svatý grál – sám provedl na 2 500 použitelných testů. Bart je expertem na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky. Na podzim uslyšíme, proč získává tituly nejlepšího řečníka na konfereních v USA.
Nenechte se zmást fotkou, Jason Acidre je uznávaný SEO expert! Žije a pracuje na Filipínách, vlastní úspěšnou agenturu a většina jeho klientely pochází z USA. Pohádka? Tvrdá dřina. Na jeho blogu Kaiser The Sage najdete spoustu technických článků, na Twitteru ho ostřížím zrakem sledují největší digitální hvězdy.
Zástupce amerického MOZu atmosféru Marketing Festivalu již jednou zažil. Ve své přednášce se tehdy věnoval změnám v algoritmu Google a budoucnosti vyhledávání obecně. A na co se můžete těšit letos? To odhalíme až za pár měsíců… ale vězte, že se to čekání opravdu vyplatí!
Znáte Wolfgang Digital? Dublinská PPC agentura úzce spolupracuje s Google a na akcích často ohromuje znalostmi a případovkami, za které po zásluze získává světová ocenění. A na unikátní studii PPC dat jejich klientů s Brandonem spolupracujeme i my!
Když jsme se zeptali v MailChimpu, kdo dělá technicky nejzajímavější věci s jejich produkty, bez přemýšlení řekli – Bjoern a agentura Finc3. A Bjoern přiveze sakra praktickou přednášku pro všechny, které zajímá CRM řešení a zvýšení výkonu e-mailingu.
Sympatický Kanaďan o sobě říká, že viděl víc landing pages než kdokoli na planetě. Spoluzakladatel Unbounce – služby na A/B testování – patří mezi uznávané experty v oblasti CRO. Stejně jako Larry Kim má přístup k nepředstavitelnému množství dat, která na Festivalu ukáže i vám.
Daniel je zakladatel jedné londýnské PPC agentury. Jenže Brainlabs není jen tak ledajaká PPC agentura. Kromě klikařů tady najdete matematiky, vědce a programátory, kteří u každé zakázky chystají skripty, frameworky a automatizace na míru. A za své expertizy sbírají jednu cenu za druhou. Naše želízko v ohni a setsakramentsky pokročilá přednáška!
Ruský B2B expert se specializuje na opravdu jedinečná odvětví a technologicky náročné produkty. Takové, které mají třeba jen pár desítek zákazníků – ale o to větších a složitějších. Připravte se, Danova přednáška bude tak trošku neřízená střela. Ale co jiného čekat, když i na LinkedINu má v popisu povolání uvedeno = B2B Marketing Top-Gun from Russia.
Naše mezinárodní flotila se rozšiřuje o další kontinent! Dan Petrovic se sice narodil v Srbsku, ale žije a podniká v Austrálii, kde vede respektovanou SEO agenturu Dejan Marketing. Dan také patří k nejlépe hodnoceným přednášejícím na prestižních konferencích – třeba na MozConu, SMX či SEO OctoberFest. A stejnou misi bude mít i v Brně.
Phil není na Festivalu žádný nováček, brněnskou premiéru si střihl už před 2 roky. Moudra, která tehdy chrlil rychlostí kulometu, rezonovala v online světě ještě dlouho potom. Co se od té doby změnilo? Britský expert změnil vlajkovou loď, ale video strategie navrhuje dál – třeba pro Red Bull nebo pro Coca Colu. A poví vám, jak to dělá. Průměrnou rychlostí 180 slov za minutu.
I letos nahlédnete do karet konkurenci. Opět se představí jen ty případové studie, které ještě nespatřily světlo světa. Nevšední projekty, zajímavá čísla a výsledky, které zdvihnou obočí i ostříleným marketérům.
Dvacítka placených workshopů se odehraje ve čtvrtek 26. 11. – mimo hlavní program. A každý druhý z vás má šanci být u toho. Detaily, ceny a čas registrace zveřejníme na podzim.
Bez obav pozvěte řečníka na kafe, oťukejte konkurenci u piva, seznamujte se na legendárních večerních akcích. #mktfest je čtyřdenní festival – intenzivní na všech frontách.
Marketing Festival na mě udělal obrovský dojem! Z žádné jiné konference jsem si neodnesl tolik poznámek, myšlenek a nápadů jako z této. Doporučuji si vzít po konferenci den volno, abyste to vše vstřebali.
Potěšení bylo na mé straně a beru jako velkou čest, že jsem se mohl podílet na tak úžasné akci. Už před Festivalem bylo jasné, že bude něčím mimořádným, ale skutečnost překonala všechna očekávání.
Po obsahové stránce je to naprosto dokonalá a originální marketingová akce s neotřelými tématy a neokoukanými řečníky. Na dalším ročníku nebudeme chybět, i kdyby to měla být jediná konference, na kterou letos vyrazíme.
Marketing Festival je malý krůček pro Brno, ale velký skok pro evropské marketéry. Stále slyším rezonovat kritiku od Avinashe Kaushika, konkrétní čísla od Julie Joyce a skripty od Russella Savageho.