Na Wikipedii se dočtete, že Marek Prokop je český konzultant a odborník na SEO. Ale pro ty z nás, kteří ho znají, je zmíněná charakteristika slušně řečeno minimalistická. Tento pankáč marketingu stojí mimo jiné i za tím, že pojem selský rozum není v marketingu hanlivé pojmenování. Jeho práci můžete aktuálně sledovat na blogu dokosiku.blogspot.cz, kde bez obalu komentuje úspěchy a strasti svého e-shopu Čaj týdne.
Vyzkoušíte si, jak analyzovat data zákazníků a k čemu jdou takové analýzy využít. Dozvíte se, jak moc jste závislí na akvizici nových zákazníků a zda by byl váš obchod rentabilní i bez nich.
Musíte si sebou přinést export dat z databáze zákazníků a objednávek vašeho e-shopu nebo jiného e-commerce projektu. Přesnou specifikaci souboru dostanete včas před konáním workshopu. Také předpokládáme, že umíte dobře pracovat s Excelem, Google Sheets nebo podobným nástrojem na analýzu dat.