Budování loajality u zákazníků pro střední a velké e-shopy

Čtvrtek 10:00 - 13:00 v NEWTON College

Ondřej Klega

Ondřej pracuje v ACOMWARE, kde buduje vztahy s významnými partnery a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Je zdatný konzultant a své zkušenosti zúročuje u velkých hráčů českého e-businessu – Astratex, Feedo nebo Pepe Jeans. Často a rád přednáší na českých i zahraničních konferencích, učí na VŠE a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big. Workshop s Ondřejem povede také Denis Wanča, lídr oddělení digitálních médií v konzultační společnosti ACOMWARE.

Proč jít na workshop?

  • Zjistíte, jak uplatnit Avinashův framework See – Think – Do – Care v praxi
  • Naučíte se správně plánovat mediální kampaně
  • Jak zvýšit loajalitu u stávajících zákazníků
  • Naučíte se pracovat s rostoucím počtem zákazníků na mobilních zařízeních
  • Uvidíte konkrétní data z vybraných českých e-shopů"

Co se naučíte?

Ukážu vám, jak se postarat o zákazníky v každé fázi nákupního procesu. Společně si projdeme principy frameworku STDC. Vysvětlíme si, proč je vhodné zákazníka oslovovat jinak, pokud o nákupu zatím neuvažuje (See), začíná přemýšlet (Think), nebo je už rozhodnutý (Do). Ukážeme si na uživatelích desktopů i mobilních zařízení, jak reklamní kampaně a jejich obsah připravovat a jaké metriky používat k jejich správnému vyhodnocení. Z workshopu si odnesete konkrétní scénář mediálních kampaní.

Potřebné znalosti

Měli byste mít alespoň základní znalosti internetového marketingu a aktivně se podílíte na realizaci marketingové strategie (a ideálně plánování kampaní) ve své firmě. Workshop je vhodný pro zástupce středních a velkých e-shopů, případně retailových firem, které se snaží budovat brand.

Zbývá 0 míst