Michal se přes den stará o PPC v PRIA, přes noc maká na svých vlastních projektech. Ať už je kdekoliv, žije Facebook Ads kampaněmi. Testuje, optimalizuje a o úspěšné výsledky se dělí nejen s klienty, ale také se studenty – třeba na zlínském Bloku expertů nebo na Digisemestru.
Z workshopu si odnesete hned celou zásobu tipů, jak maximálně využít obsah s cílením na reálné výsledky – tržby, konverze, leady. Dozvíte se, jak přemýšlet nad cílením, jak měřit a jak vyhodnocovat takové kampaně. Ukážu vám i trochu netradiční použití reklamních formátů a jejich výsledky z testování. Projdeme si nejčastější chyby a já poradím, jak se jich vyvarovat. Nebude chybět ani videoreklama a novinky ve Facebook Ads z posledních měsíců – Local Awareness, Lead Generation.
Workshop je určený především obsahovým stratégům a PPC specialistům, kteří spravují klientské kampaně nebo vytváří obsahové strategie pro sociální sítě.