Jak na automatizaci PPC pomocí skriptů v AdWords i v Skliku

Čtvrtek 10:00 - 13:00 v NEWTON College

Jakub Kašparů

Jakub má v Lyntu na starosti školení, systémy práce a rozvoj automatizace PPC kampaní. Jeho velkým koníčkem jsou Adwords skripty, které dokážou automatizovat klientské reporty, ale i skripty, které ušetří správcům PPC desítky hodin práce. Takové, které pomohou při rozhodování při správě velkých účtů. V poslední době se ve volném čase věnuje publikování některých interních skriptů na svém blogu ppc-scripts.eu. Kromě Adwords skriptů vymyslel spolu s kolegy způsob, jak pomocí javascriptu v prostředí Google Apps Scripts automatizovat správu a reporty v rozhraní Skliku.

Proč jít na workshop?

  • Dozvíte se, jak používat a upravovat jednoduché Adwords skripty založené na AWQL.
  • Uvidíte, jak s daty dále pracovat pomocí databázových dotazů v prostředí Google Sheets.
  • Získáte přehled interních skriptů – například A/B testování reklam pomocí statistických funkcí, skript na hlídání a úpravy nabídek na proklik, hlídání vyhledávacích dotazů nebo posílání dat o skóre kvality do Big Query.
  • Naučíte se používat oblíbené Adwords skripty a postupy na Skliku.
  • Na konci workshopu skripty nasadíte a otestujete si pracovní postupy při správě kampaní.

Co se naučíte?

Osvojíte si roli PPC správce bez předchozích programátorských znalostí. Naučím vás používat a upravovat jednoduché skripty psané v databázovém jazyce AWQL. Kromě Adwords skriptů se budeme věnovat i skriptování na Skliku, kde můžeme podobné skripty používat pomocí přeloženého API. Všichni účastníci dostanou na konci workshopu přístup do betaverze Sklik skriptů. Kromě toho získáte 5 interních skriptů pro Google Adwords a Seznam Sklik.

Potřebné znalosti

Pro workshop nejsou nutné žádné programátorské znalosti, výhodou jsou znalosti funkcí v Excelu a Google Sheets. Workshop se hodí pro PPCčkaře, kteří každý den spravují velké klientské účty v Adwords a Skliku a potřebují reporty a práci co nejvíce automatizovat.

Zbývá 0 míst